עסקה טובה

 
 
 
   
 
מוסך מרכזי פורד – שאלות ותשובות על סדנת הרכבים המתקדמת

מוסך מרכזי פורד – שאלות ותשובות על סדנת הרכבים המתקדמת מוסך פורד מרכזי הנו מוסך שתפקידו לספק מענה תיקון עבור רכבי פורד מכל השנים. לפנ


פורסם: 1/16/2019

מאמר זה שייך לקטגוריית רכב

מוסך מרכזי פורד – שאלות ותשובות על סדנת הרכבים המתקדמת

מוסך פורד מרכזי הנו מוסך שתפקידו לספק מענה תיקון עבור רכבי פורד מכל השנים. לפניכם מאמר שאלות ותשובות על סדנת רכבים באותו מוסך, השירותים שהיא מספקת ללקוחות וטיב השירות במוסך. מאמר זה יסייע לכם להחליט לאיזה מוסך מרכזי פורד לגשת כשרכב הפורד שלכם זקוק לטיפול תקופתי או לתיקון נקודתי.

האם מוסך מרכזי פורד הוא גם מוסך מורשה לטיפול ברכבי פורד?

כן. מוסך מרכזי פורד מספק עבודות מורשות לכל רכבי פירמה זו. הוא מחזיק בחלקים ובחלפים מקוריים המתאימים לכל המיקומים ברכב, מבצע בדיקות מונחות על ידי היצרנית ומוסכי היבואן השונים של פירמה זו ומספק תיקוני רכב בכל הדרגים לרכבים אלו: טכנולוגי, חשמלי, פח, מיזוג אוויר ואיזון צידודי הרכב באמצעות כיוון פרונט וגלגלים.

כשאני צריך לבחור מוסך פורד – כיצד אני יודע שעשיתי את הצעד הנכון?

מוסך מרכזי פורד צריך לספק לכם את כל הנדרש על מנת שתוכל לצאת לנסיעה הראשונה שלך אחרי התיקון ברגל ימין, עם 100% יציבות. הגדלת הסיכוי שזה יקרה כרוכה בכך שהמוסך מאמץ נורמות תיקון טכנולוגיות מודרניות: עבודה עם דיאגנוסטיקה ממוחשבת, ידע מעשי בעבודה טכנולוגית בתוך הרכב בתיקון בקרות שיוט ואקלים, והתבססות על כוח אדם מיומן בכל נושאי התיקון, פחחות, צבע חשמל, מנוע, מיזוג, ועוד.

מהם סוגי השירותים שמספק מוסך מרכזי פורד?

זיהוי מהיר של כל סוגי תקלות הרכב האקטואליות במכונית שלך, תכנון תסריטי תיקון, ביצוע עבודות תיקון נדרשות, ביצוע הכנות לטסט באמצעות טיפולי רכב שונים, וביצוע בדיקות רכב בנקודות נדרשות בציר הזמן, כמו למשל בדיקות אחרי נסיעות חורף. שירותים אלו מתבצעים באחריות ובמיומנות של 100% כאשר זהו מוסך מרכזי פורד, בעל ידע מושלם על כל צי הרכבים של יצרנית זו.

מהו היתרון המרכזי שלי כלקוח של מוסך פורד?

ביצוע התיקונים על פי התסריט הרשמי של היצרנית, ללא סטיות, ברמת דיוק אופטימלית. תקלות ברכבים אינן מהוות אירוע אינדיבידואלי אלא נחשבות נפוצות בשל תכונות רכבי הפירמה לטוב ולמוטב. בשל כך, כשאתם פונים למוסך שרירותי, שאינו מורשה פורד, הטכנאי יבצע את התיקונים על פי ראות עיניו, ללא יכולת שלכם להתלונן או לבקר את המהלך. כשמדובר על מוסך מרכזי פורד, העובדים כפופים לנוהלי התיקון של הפירמה, ולכן כל צעד תיקון שייעשה יתבצע בצורה מדויקת ובטוחה.